Το κουτί και τα χρώματα!

Posted: Νοέμβριος 12, 2007 in toso oso

gift box pingΜ’ αρέσει, γράφει ο Λεο, η σκέψη πως την ημέρα που γεννιέται κανείς, του χαρίζουν τον κόσμο σαν δώρο γενεθλίων. Ένα υπέροχο κουτί δεμένο με εξαίσιες κορδέλες! Μερικοί δεν θα κάνουν τον κόπο ούτε τις κορδέλες να λύσουν, όχι ν’ ανοίξουν το κουτί. Κι όσοι το ανοίγουν περιμένουν να βρουν μέσα μόνο το θαύμα, την ομορφιά, την έκσταση. Ξαφνιάζονται που υπάρχει στη ζωή και ο πόνος και η απελπισία, η μοναξιά και η σύγχυση. Κι όμως είναι όλα μέρος της ζωής. Δεν ξέρω για σας, εγώ όμως δε θέλω να χάσω την ζωή. Θέλω να μάθω το κάθε πραγματάκι που έχει μέσα το κουτί. Αυτό το μικρό κουτί που λέγεται Πόνος. Τι να κάνουμε, δικό μου είναι κι αυτό, θ’ ανοίξω λοιπόν τον πόνο και θα γνωρίσω τον πόνο. Κι αυτό το μικρό πακετάκι που λέγεται Μοναξιά. Ξέρετε τι συμβαίνει όταν ανοίγω το δεματάκι που λέγεται Μοναξιά; Γνωρίζω την μοναξιά. Κι όταν μου λες «Νιώθω μοναξιά», μπορώ να καταλάβω λιγάκι την μοναξιά σου και μπορούμε να καθίσουμε μαζί και να κρατήσουμε ο ένας το μοναχικό χέρι του άλλου. Γιατί ξέρω ότι έτσι θα γνωρίσω και την έκσταση. Βρίσκεται εκεί και θα την βρω. Ξέρω ότι μπόρεσα να μετατρέψω τον πόνο σε χαρά. Κι εσύ μπορείς να το κάνεις αυτό. Μπόρεσα να πάρω την αγωνία και να την κάνω αλήθεια. Κι εσύ μπορείς να το κάνεις αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορώ να κάνω εγώ και όχι εσύ. Δεν είμαι υπεράνθρωπος. Ο,τι μπορώ εγώ, μπορείς κι εσύ. Και πολλά πράγματα μπορείς να τα κάνεις καλύτερα. Αν δεν τα έχεις, δεν είναι γιατί δεν τα έχεις. Είναι γιατί δεν προσπαθείς γι αυτά. Βρίσκονται εδώ και είναι δικά σου!

ΜOΝAΞIA…ΧIΛIAΔEΣ ΦYΛΛA

Σχόλια
  1. Ο/Η roadartist λέει:

    Kalimera mikre nikola :)) Molis se anakalipha!! …. wraio nickname.

  2. Καλώς ήρθες! 🙂
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Have fun! 😀

  3. Ο/Η μούργος λέει:

    ρε μικρε, ακομη δεν τα βρηκες με τη δικια σου;
    τι πονος και κακο ειναι αυτο;
    αντε, παμε γι’ αλλα!!!! 😀

  4. Δεν πάμε καμια εκδρομή;;;;; 😉
    *Τους το λέμε κάθε μέρα στο σχολείο, αλλά λένε ότι δεν έχει καλό καιρό..

  5. Ο/Η μούργος λέει:

    τον κακο σου τον καιρο εχει!!!! 😛

  6. @μούργος, άντε σου αφιέρωσα και ποστ!
    Μπας και σταματήσεις να με βρίζεις!

  7. Ο/Η Кроткая λέει:

    εμένα δε μου αρέσει ο Μπουσκάλια πάντως.

  8. Ο/Η Кроткая λέει:

    μμμ….
    δε με πειράζει ο ρομαντισμός.

    αλλά είναι πολύ ροζ για τα γούστα μου…

Σχολιάστε

