Εν όψη 17ης

Posted: Νοέμβριος 15, 2007 in toso oso

Θα χαρίσω σε μένα και σε σας ένα κομμάτι του (αγαπημένου) «Βεμποτουπολυτεχνείου», όπως τον είπαν κάποτε, Διονύση Τσακνή και της Καρατσόλης Ελισάβετ.

«Είμαι μια πόρνη που σέρνει, το βήμα εδώ και από κει
είμαι αράχνη που δένει, το θύμα της στη στιγμή
με θέλουν πρόσωπα χίλια, με παίρνει ο πιο δυνατός
και απ’ τη μισάνοιχτη γρίλια, κρυφοκοιτάζει στρατός
Σε μια στροφή, έχω βάλει δολώματα
Είμαι σκιά, και καπνός
Έχω αλλάξει πολλά, γυναικεία ονόματα
και δεν με νικάει, εμένα ποτέ ο καιρός

Σπέρνω ελπίδες στο δρόμο, είμαι σειρήνα γυμνή
θερίζω πτώματα μόνο, είμαι φριχτή μηχανή
είμαι ο λόγος που σβήνει, του έρωτα η ορμή
είμαι η σκέψη που δίνει, αιτία σ’ ένα κορμί

Σε μια στροφή…»

ΑΚOYΣTE TΟ

Σχόλια
  1. Κοιτάχτε τι βρήκα:
    «Γιώργο ο αχαΐρευτος ο γιος µας πάλι δεν µπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούµε ένα τρόπο για να µπει!» – Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973

  2. Ο/Η Кроткая λέει:

    το ποστάκι σούπερ!
    το σχολιάκι από κάτω σούπερ για άλλους λόγους!!

    🙂

  3. Μ’αρέσει που σ’αρέσουν! 😀

  4. Ο/Η μούργος λέει:

    τι ωραια βιβλια που γραφουμε
    τι ωραια τραγουδια που ψαλλουμε
    τι ωραια μνημοσυνα που κλαιμε
    Μ. Αναγνωστακης

  5. Mμμμμμμμμμμμμμμμμμμ..ούργος all time classic!

  6. Ο/Η Кроткая λέει:

    εντάξει ρε Μούργε, οκ, άλλος επαναστάτης σαν εσένα δεν υπάρχει.
    εσύ έχεις κάνει την επανάσταση τρόπο ζωής όχι αηδίες!

    τη λές από το πρωί ως το βράδυ στον Τέο που έχει γεροντική άνια και στο Μικρό Νικόλα που δεν έχει καν πατήσει τα 13…

  7. Ο/Η μούργος λέει:

    αυτη ειναι η δικη μου επανασταση:
    να τα βαζω με τους αδυνατους! 😀
    .
    υ.γ.
    1. δεν τα εβαλα με το μικρο νικολα. 👿
    απλα ειπα μια αλλη αποψη για το πολυτεχνειο
    2. δεν πατησε τα 13; 😯
    βρε αθεοφοβε μικρε νικολα, απο τωρα κρυβεις χρονια ; 😯

  8. Τι να κάνουμε..από μικρός στα βάσανα!

Σχολιάστε

